معرفی کافه آموزشگاه

کافه آموزشگاه برای نخستین بار در ایران، با هدف ایجاد محیط آموزشی آرام و تخصصی در زمینه نصب و تعمیرات و اشراف به بازار کار وشناخت فرصت های شغلی داخلی و خارجی، کارآموزان را جهت ورود به بازار کار آموزش می دهد. کارآموزان کافه آموزشگاه زیر نظر برترین اساتید با تحصیلات عالی دانشگاهی که در بازارکار نیز سال ها تجربه کاری دارند و با به روزترین متد نصب و تعمیرات دوره ی آموزشی مورد نظر خود را می گذرانند. پس از پایان دوره گواهی نامه مهارت از سازمان آموزشی فنی حرفه ای کشور دریافت می نمایند. تضمین کافه آموزشگاه ، آموزش حرفه ای و کاملا عملی است تا شما بتونید با یک آموزش اصولی و حرفه ای بدون نیاز به سرمایه بلکه با تکیه بر مهارت اصولی که کسب کردید صاحب یک کسب و کار پرسود با درآمد بالا شوید.

نمایش ویدیو درباره کاور معرفی کافه آموزشگاه
دپارتمان نصب

نصب

این دپارتمان شامل آموزش رشته هایی مانند سیستم های حفاظتی، درب های اتوماتیک ، نصب دزدگیر اماکن ، کرکره برقی

دپارتمان تعمیرات

تعمیرات

در این دپارتمان رشته هایی همچون تعمیرات موبایل ، کامپیوتر، لوازم خانگی و قطعات الکترونیکی تدریس می شوند.

دپارتمان مکانیک

مکانیک

این دپارتمان به آموزش رشته هایی مانند: مکانیک خودرو، برق خودرو، ایسیو خودرو و همچنین جوشکاری می پردازد.

دپارتمان برق صنعتی

برق

آموزش های این دپارتمان شامل رشته های برق ساختمان درجه 1 و 2 و PLC و هوشمندسازی ساختمان میباشد

دپارتمان فناوری اطلاعات

فناوری (IT)

دپارتمان فناوری شامل آموزش رشته هایی همچون: برنامه نویسی وب، دیجیتال مارکتینگ، طراحی گرافیک می باشد

مالی و تجاری

مالی و تجاری

در این دپارتمان به آموزش رشته های حسابداری، حسابرسی ، MBA ، DBA ، بورس و سرمایه گذاری پرداخته می شود.

مزایا ثبت نام در کافه آموزشگاه

مشاوره حرفه ای

مشاوره حرفه‌ای

تنوع مهارت ها

تنوع مهارت ها

آموزش تخصصی

آموزش تخصصی

پشتیبانی قوی

پشتیبانی قوی

مجوزات رسمی

مجوزات رسمی

گواهینامه معتبر

گواهینامه معتبر

ارتباط با مشاوران کافه آموزشگاه

مشخصات خود را وارد نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند

و یا همین الان با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

رشته های پرطرفدار

سوالات متداول

آیا پس از پایان دوره، مدرک تعلق می گیرد؟
  • بله، پس از اتمام دوره، مدرک گواهی نامه مهارت از سازمان فنی حرفه ای کشور اخذ می گردد.
آیا محل اسکان برای کارآموزان خارج از تهران، در نظر گرفته شده است؟
  • بله، خوابگاه های مورد تایید پلیس اماکن که در نزدیکی آموزشگاه می باشند، برای کارآموزان در نظر گرفته شده است.
مباحث دوره به چه صورت آموزش داده می شود؟

کلیه آموزش ها از پایه به صورت عملی در کارگاه های مجهز و به روز آموزش داده می شود.

 

برای این دوره پشتیبانی در نظر گرفته شده است؟
  • کافه آموزشگاه برای کارآموزانی که در دوره شرکت می کنند، پشتیبانی ده ساله رایگان و هر 6 ماه یکبار کلاس های به روزرسانی در نظر گرفته است.
در صورت عدم یادگیری امکان تجدید دوره وجود دارد؟
  • اساتید مجرب کافه آموزشگاه زیر نظر سازمان رسمی فنی حرفه ای می باشند و در بازار کار فعال هستند در صورت عدم یادگیری امکان تجدید دوره رایگان برای کارآموزان وجود دارد.
آیا کافه آموزشگاه دارای تجهیزات کامل و به روز برای آموزش میباشد؟
  • بله ، کارگاه های آموزشی کافه آمورشگاه علاوه بر تجهیزات مجهز و به روز از ملزومات نوین آموزشی نیز برخوردار میباشد.
آیا پس از گذراندن این دوره وارد بازار کار میشویم؟

بله ، بعد از اتمام دوره شما میتوانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

نظرات کارآموزان

کافه آموزشگاه 

کافه آموزشگاه که در قدیم یک آموزشگاه سنتی با 20سال سابقه بود، امروزه به یک کافه صمیمی تبدیل شده است که در آن دوره های تخصصی توسط اساتید برتر کشور برگزار می شود. این دوره ها برای تمام افراد اعم از مبتدی و حرفه ای تشکیل می گردد. در انتهای دوره ها نیز به علاقه مندان مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای ارائه می شود. همچنین باید در نظر داشته باشید که استفاده از یک محیط گرم و دکوراسیون قدیمی موجب شده است تا افراد زیادی تمایل به حضور در این دوره ها داشته باشند.

آموزش تعمیرات موبایل:

امروزه تعمیرات موبایل دارای بازار گرمی است و به راحتی می توان از این رشته کسب درآمد نمود. در همین راستا در کافه آموزشگاه شما می توانید داخل یک محیط کاملا صمیمی نزد اساتید برتر کشور، دانش و مهارت تعمیر سخت افزار و نرم افزار انواع موبایل ها را بیاموزید. این دوره ها به صورت تئوری و عملی می باشند و برای افراد مبتدی و حرفه ای مناسب هستند. لازم به ذکر است که در انتهای دوره نیز مدارک معتبر سازمان فنی و حرفه ای ارائه می شود.

آموزش نصب دوربین مداربسته :

برای اینکه شما بتوانید به فنون نصب انواع دوربین های مداربسته مسلط شوید، لازم است تا دوره های آموزشی را به صورت کاملا عملی پشت سر گذاشته و تجهیزات لازم را در این دوره ها در اختیار داشته باشید. خوشبختانه کافه آموزشگاه این موارد را فراهم آورده است تا بتوانید با مواردی چون نحوه سیم کشی، تجهیزات مورد نیاز و انواع دوربین ها آشنا شوید.

آموزش نصب آیفون تصویری :

تمام افرادی که به فعالیت های فنی و ساختمانی علاقه دارند، قطعا نسبت به نصب و تعمیر انواع آیفون های تصویری نیز تمایل نشان می دهند. از همین رو کافه آموزشگاه برای این افراد شرایطی را فراهم آورده است تا بتوانند در یک فضای کاملا عملی و صمیمی با پنل های داخلی و خارجی آیفون ها، منبع تغذیه آنها، انواع درب بازکن ها، نحوه سیم کشی آنها  و …. آشنا شوند. در انتهای دوره نیز علاقه مندان مدارک معتبر دریافت نموده و به کمک آنها می توانند وارد بازار کار شوند.

آموزش نصب دزدگیر اماکن :

دزدگیرهایی که در اماکن به عنوان یک سیستم هشدار نصب می شوند، دارای هزینه های زیادی هستند. از همین رو شما می توانید با یادگیری روش های نصب و تعمیر آنها در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی نمایید. خوشبختانه در کافه آموزشگاه نصاب های حرفه ای اقدام به آموزش علاقه مندان می کنند که در این خصوص دانش لازم را دارند. در دوره های آموزشی فوق مواردی چون روش های بررسی اتصالات، روش های راه اندازی سیستم، نکات مهم برای خرید یک دزدگیر خوب و نحوه نصب پنل مرکزی آموزش داده می شود.علاقه مندان به اجرای پروژه های فنی، به این دوره ها در کافه آموزشگاه بسیار علاقه نشان می دهند. زیرا می توانند با انواع دزدگیرها و روش های راه اندازی آنها آشنا شوند.

کافه آموزشگاه تلاش می کند تا به کمک برترین اساتید کشور مواردی مانند نصب چشمی های بیم خطی، نصب پنل دزدگیر، نصب شوک سنسور، نصب آژیر، نصب زون بی سیم و مواردی از این قبیل را به صورت کامل شرح دهد. امروزه اغلب افراد برای آنکه از دارایی های خود محافظت نمایند، اقدام به استفاده از دزدگیرهای متفاوت می نمایند. فرآیند راه اندازی این دزدگیرها بسیار پیچیده می باشد.

در همین راستا توصیه می شود تا در دوره های آموزشی کافه آموزشگاه که در یک محیط صمیمی و به صورت گروهی برگزار می شود، شرکت نمایید تا بتوانید بخش های مختلف دستگاه، انواع دزدگیرها، نحوه راه اندازی و حساسیت آنها را مدیریت نمایید.امروزه اغلب افراد برای آنکه از دارایی های خود محافظت نمایند، اقدام به استفاده از دزدگیرهای متفاوت می نمایند. فرآیند راه اندازی این دزدگیرها بسیار پیچیده می باشد. در همین راستا توصیه می شود تا در دوره های آموزشی کافه آموزشگاه که در یک محیط صمیمی و به صورت گروهی برگزار می شود، شرکت نمایید تا بتوانید بخش های مختلف دستگاه، انواع دزدگیرها، نحوه راه اندازی و حساسیت آنها را مدیریت نمایید.

آموزش نصب اعلان حریق :

سیستم های اعلان حریق یکی از اجزای مهم در تمام مراکز و ساختمان های بزرگ و حتی کوچک می باشند. به همین دلیل کافه آموزشگاه تلاش نمود تا دوره های آموزشی نصب این سیستم ها را برگزار نماید. علاقه مندانی که در این دوره ها شرکت می نمایند، با مواردی مانند نصب ماژول ثبت وقایع، نحوه نصب اعلان حریق، تنظیم حساسیت دستگاه، نحوه سیم کشی، نحوه کابل کشی، نحوه نصب آلارم، کار با تابلو کنترل و مواردی از این قبیل آشنا خواهند شد. در انتهای دوره نیز می توانند مدارک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای دریافت نمایند.

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که سیستم اعلان حریق آتش پذیر تفاوت زیادی با موارد معمولی دارد. در این سیستم محل دقیق آتش بیان می شود. از همین رو در کافه آموزشگاه می توانید روش راه اندازی این سیستم های کنترلی را فرا گرفته و با مواردی همانند، شناخت تجهیزات، نحوه فعالیت سیستم اعلان حریق، نحوه نصب دتکتورها، اجرای انواع پروژه ها، نحوه برنامه ریزی دستگاه ها  آشنا شوید. با توجه به اینکه این دوره ها بسیار حرفه ای هستند لازم است تا از اساتید برتر کشور نیز برای آموزش استفاده شود. گفتنی است در کافه آموزشگاه تمام اساتید دانش لازم را دارند.

آموزش نصب سانترال:

با توجه به اینکه مرکز تلفن NS دارای ظرفیت های زیادی است لذا اگر در دوره های آموزشی کافه آموزشگاه شرکت نمایید، می توانید با موارد زیادی همانند چک کردن آی پی ها، نصب پنل سانترال، راه اندازی سیستم، کانفیگ دستی و کامپیوتری و مواردی از این قبیل آشنا شوید. در ادامه نیز می توانید این موارد را در شرکت های  کوچک راه اندازی نمایید.

سانترال های پرظرفیت یکی از مراکز داده پرکاربردی هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در دوره های آموزش سانترال پرظرفیت، نحوه وصل نمودن انواع کارت ها، آدرس دهی به شماره های داخلی، محدود نمودن سطح دسترسی و سفارشی سازی دستگاه بر اساس نیاز کارفرما آموزش داده می شود.

اگر مایل باشید تا یک مرکز داده برای اماکن کوچک راه اندازی نمایید، لازم است تا در گام اول بدانید، چه دستگاهی را باید خریداری نموده و چگونه از پست تلفن، خطوط شهری را به داخلی های مختلف اختصاص دهید. این موارد در کافه آموزشگاه توسط افراد حرفه ای و متخصص آموزش داده می شوند.

آموزش نصب درب های اتوماتیک :

در دوره های نصب درب های اتوماتیک لازم است تا شما با نحوه نصب انواع سلکتورها، بازبینی متعلقات درب های اتوماتیک، نصب قفل برقی؛ برنامه ریزی درب ها، انواع فتوسل ها، تنظیم زاویه باز شدن درب و مواردی از این قبیل آشنا شوید. کافه آموزشگاه به تمام این سرفصل ها و بسیاری از موارد دیگر در یک محیط گرم و صمیمی می پردازد.

آموزش نصب کرکره برقی :

دوره های نصب کرکره برقی با هدف تعلیم افراد متخصص و ورود آنها به بازار کار توسط کافه آموزشگاه برگزار می شوند. در این دوره ها تلاش می شود تا نحوه نصب، تعمیر و معرفی انواع موتورها به صورت کامل به همراه جزئیات بیان گردد.

آموزش نصب اپراتور شیشه ای :

این موارد نه تنها سطح رفاهی منازل و ساختمان ها را افزایش می دهند، بلکه بر روی جلوگیری از به هدر رفتن انرژی نیز بسیار موثر هستند. لذا در دوره های یادگیری مذکور شناخت اجزا، راه اندازی و رفع عیب آنها در کافه آموزشگاه بسیار تاکید شده است. در این دوره ها انواع سنسورها، فعال سازی سیگنال ها و مواردی از این قبیل آموزش داده می شوند.

آموزش نصب درب ریلی :

امروزه افراد برای خانه یا مغازه های خود از انواع درب ها استفاده می نمایند. این بین درب های ریلی طرفداران زیادی دارند. لذا با یادگیری نحوه مونتاژ اجزای مختلف آنها، شناخت انواع تیغه ها، آشنایی با اصول جوشکاری و نحوه نصب آنها می توان توانایی لازم را به دست آورد و وارد بازار کار شد.

آموزش راه بند و قفل برقی :

برای بالا بردن امنیت یک مکان قطعا نیاز به یک راه بند خوب دارید. کافه بازار توسط اساتید برجسته در دوره های آموزشی خود، به شما توانایی آشنایی با ساختار این راه بندها، نحوه استفاده از آنها بر روی درب های مختلف و چگونگی جوشکاری آنان را می آموزد.

آموزش هوشمندسازی ساختمان:

یکی از دوره های عالی فنی در بحث ساختمان، هوشمند سازی می باشد. افرادی که این دوره ها را برای بالا بردن امنیت  ساختمان برگزار می نمایند باید دانش لازم را داشته باشند. در کافه آموزشگاه شما می توانید از مهارت و تخصص اساتید حرفه ای استفاده نمایید که هوشمند سازی مراکز و ساختمان های بزرگ را انجام می دهند.

هوشمند سازی از روش BMS یکی از پردرآمدترین رشته های فنی می باشد. طراحی انواع سناریوها، هوشمند سازی از ابعاد مختلف، نحوه پشتیبانی و مواردی از این قبیل در دوره های مذکور بیان می شوند. اجرای تغییرات با اینترنت، اجرای تغییرات با کلیدهای چند منظوره، تبلت یا گوشی همراه عموما در دوره های مذکور بیان می شوند.

آموزش PLC:

این دوره در کافه آموزشگاه، یکی از دوره های پرطرفدار برای علاقه مندان به حوزه برق می باشد. دوره های فوق به صورت عملی و علمی در یک فضای صمیمی برگزار می شوند. آشنایی با ترفند های برنامه نویسی، آشنایی با اجزای گرافیکی، آموزش تغییر جداول کاربر تنها بخشی از مواردی می باشند که در این دوره ها آموزش داده می شوند.

آموزش AVR:

در دوره های آموزش AVR کافه آموزشگاه شما یاد می گیرید که میکروکنترلر ها چه مواردی هستند و چه وظایفی دارند. همچنین نحوه رجیستر نمودن آنها، کار و برنامه ریزی آنان نیز یاد داده می شوند. البته برنامه نویسی AVR بحث گسترده ای می باشد که اساتید حرفه ای تمام جزئیات آن را بیان می دارند. در انتها نیز به شما مدارک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای ارائه می گردد. به کمک این مدارک می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

مشاهده بیشتر... بستن

جهت ثبت نام و مشاوره رایگان اطلاعات خواسته شده را پر نمایید.